پنجشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۳ |۱۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 18, 2024

مرکز خدمات حوزه علمیه استان لرستان در سال 75 تاسیس و به ارایه خدمات درمانی برای طلاب و فضلای لرستان پرداخت.

 

 

 

حجت‌الاسلام روح‌الدین دریکوند مدیر مرکز خدمات مدارس علمیه استان لرستان در گفت‌وگو با مرکز خبر حوزه گفت: بیمه تامین اجتماعی برای طلاب و روحانیون 20 تا 60 سال، هدیه ازدواج، خدمات فرهنگی،  اردویی، ورزشی و وام ازدواج از دیگر فعالیت‌های این مرکز است

وی افزود: کمیسیون خدمات ویژه معمرین و از کار‌افتادگان و مستمری‌بگیران و اعطای وام تعمیر و تجهیز منازل مسکونی و ... از دیگر خدمات ارایه شده به طلاب و روحانیون است.

حجت‌الاسلام دریکوند به تسهیلات ارایه شده به طلاب شهرستان‌های لرستان اشاره کرد و گفت: با ایجاد دفتر نمایندگی در شهرستان بروجرد و ایجاد رابط در شهرستان کوهدشت، کلیه خدمات شامل بن کارت و تشکیل پرونده و تمدید و تعویض دفترچه اقساط در همان شهرستان انجام می‌شود.

وی با اشاره به ساماندهی مسکن طلاب گفت: در شهرستان خرم‌آباد پروژه 60 واحدی برای طلاب آماده می‌شود و در شهرستان بروجرد زمینی به مساحت 7625 متر مربع جهت احداث 100 واحد مسکونی مهیا شده است و در شهرستان نورآباد و کوهدشت نیز در دست اقدام است.

حجت‌الاسلام دریکوند با اشاره به تعداد طلاب و فضلا بیمه شده در این استان گفت: 345 نفر از طلاب و خانواده آنها تحت پوشش خدمات درمانی قرار دارند.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha